Om Twilight var gjord får sjukt länge sen...

.. så hade skådespelarna kanske sett ut så här. Nej, men jag hade väldigt tråkigt så jag gjorde detta collage av ganska gamla skådepelare som jag tycker har utseendet för att spela en karaktär i Twilight- om den hade filmats för typ 60 år sen :)
(Tänk er Bella och Edward ganska mkt yngre)



So here we go: Rosalie- Bette Davis, Alice- Audrey Hepbrun, Esme- Greta Garbo, Carlisle- Errol Flynn, Jasper- Anthony Quayle, Emmett- Johnny Weissmuller, Bella- Barbara Stanwyck, Edward- Mongomery Cliff

Jag blev minst nöjd med Jasper, hittade ingetligen ingen skådespelare jag tyckte hade passat som honom, men Rosalie och Alice blev skitbra :)

Kommentarer
Postat av: Aysel Lale R

- hehe du verkar gillar the cullens :)

2009-04-06 @ 20:39:35
URL: http://ayseelciik.blogg.se/
Postat av: Anonym

monroe som rosalie hade också funkat kasnke :)

2009-04-06 @ 21:34:03
Postat av: Anonym

Håller med dig! Särskilt med Bette Davis på Rosalie och Audrey Hepburn. (Älska AH)<3<3<3

2009-04-06 @ 22:22:35
Postat av: liv

alla skulle passa haha

2009-12-09 @ 16:03:55
URL: http://livtwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0