Dakota Fanning med, på pappret....

"THE TWILIGHT SAGA'S NEW MOON" Feature Film 02-12-09VOLTERRA FM PRODUCTIONS CANADA INC.

STATUS - March 23 LOCATION - Vancouver - Italy

PRODUCER: Patrick Wachsberger - Wyck Godfrey WRITER: Melissa Rosenberg DIRECTOR: Chris Weitz LP: Bill Bannerman PM: Barbara Kelly

CAST: Robert Pattinson - Kristen Stewart - Taylor Lautner - Billy Burke - Gil Birmingham - Peter Facinelli -Elizabeth Reaser -Ashley Greene - Jackson Rathbone - Kellan Lutz - Nikki Reed - Dakota Fanning

Dakota Fanning står nu alltså med som en av skådespelarna. Finally, säger jag, är sjukt trött på alla rykten, och jag tror hon kommer göra Jane skitbra!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Logga in på msn segis... Ock jag hatar fortfarande DAKOTA. Och vem fan heter så?

2009-02-26 @ 17:51:53
URL: http://trelleborgolivia.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag tror faktiskt inte hon kommer göra det bra.. Fast det beror kanske på att jag inte gillar henne annars heller. xd

2009-03-01 @ 18:07:39
URL: http://beatriicenordgren.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0