Gästbloggare

Såg på thetwilights.blogg.se att dom sökte gästbloggare för en massa perioder, och det behöver jag också :)

Den 1- 21 juli behöver jag en person som är villig att söka info/nyheter om Twilight, eftersom jag inte får lov att sitta vid datorn över huvudtaget då :(

Om du är intresserad mejla mig på
[email protected] och berätta om dig själv (ålder och förnamn är obligatoriskt) ungefär hur ofta du kommer kunna uppdatera och så. Berätta gärna vilka sidor/bloggar du läser om twilight eller twilight relaterade grejer. Om det är en eller ett par dagar du inte kan uppdatera så gör det inget :)


Efterson jag fick idén till detta inlägget på thetwilghts.blogg.se så får dom en länk :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tralalala... Vetefan om jag orkar. Men efter den 4:e juli kanske jag kan om ingen annan vill XD

2009-05-09 @ 16:44:55
URL: http://trelleborgolivia.blogg.se/
Postat av: J

Tack så mycket för länkningen! Många glömmer det ofta, men det är så lätt och omtänksamt! Lycka till att hitta någon ;)

2009-05-09 @ 16:46:07
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0