Regissera BD?

LA Times har satt ihop en lista med regisörer som dom tycker skulle gilla utmaningen med Breaking Dawn :)

Bland regissörerna finns Alfonso Cuarón, Harry Potter och Fången från Azkaban. Detta är min favoritregissör, efter Tim Burton, och även om han kanske inte ens är intresserad så hoppas jag att det blir han :)

Listan:

Peter Jackson: Lord of The Rings, King Kong

Guillermo del Toro: Hellboy, Pan's Labyrinth, The Hobbit

Len Wiseman: Underworld, Live Free or Die Hard

Andrew Adamson: Shrek, Narnia: The Lion The Witch and The Wardrobe, Narnia: Prince Caspian

Sami Raimi: Spiderman 1-4, Drag Me To Hell (har ni sett den trailern föresten?? Skitläskig!)

Alfonso Cuarón: Great Expectations, HP: PoA, Children of Men

Läs hela artikeln här.

Kommentarer
Postat av: Linda

skulle det inte vara kul om stephenie meyer själv skulle regisera breaking dawn? det skulle jag vilja faktiskt XD

2009-05-22 @ 12:57:00
Postat av: Anonym

Andrew Adamson skulle passa perfekt tycker jag :)

2009-05-22 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0