*SPOILER*

Var och såg Eclipse för ett par timmar sen nu med en kompis, och fy fan vad den är bra! Den är helt klart bäst hittills i Twilight- serien. Bryce Dallas Howard var perfekt, gjorde ett skitbra jobb som Victoria.  Och jag gillar "karsljudet" som blir när en vampyr blir slaktad.
Det är helt kalrt den mest våldsamma än så länge, men också den roligaste. Edward kommentar om Jacbo: "Doesn't he own a shirt", och Jacobs kommentar: " Well, I am hotter that you" till Edward.
Det var också skitkul att se Rosalies och Jaspers berätellser om hur som förvandlades. Nikki Reed var sjukt bra i den scenen.
Filmen har bra specialeffekter, och jättebra skådespeleri. Tkr absolut att Kristen Stewart har utvecklats sen Twilight.
Detta är bara lite om vad jag tkr. Kommer nog att fortsätte uppdatera här nu ett tag, om recensioner och sånt! Vi har fortfarande en massa premiärer kvar och så :)





Ha det bra!

Btw, kommentera gärna, tipsa om grejer att skriva om eller så :) Tack!

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag säger det samma filmerna blir bara bättre och bättre.

2010-07-04 @ 00:05:36
URL: http://bellaochedward.blogg.se/
Postat av: Yazz

FIIINA BILDER<33

2010-10-10 @ 17:46:16
Postat av: gsmnörden

Hej, du har väll hatt gsm, och dinn modell hette Gucci95?.

Du har väldigt mkee sällsynta unika och skit fina saker och jag vill gärna ha din modell(spelar gsm 24/7).

Nu undrar jag över ditt lösenord och om jag kan få den modellen, <3

2010-11-14 @ 14:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0