Ang. Paparazzibilder

På Twilightsweden.se pågår just nu en liten debatt om som ska lägga upp pappbilder eller inte. Den är ganska intressant tkr jag.
Jag är nog inte den Twibloggaren soom lägger upp flest pappbilder, men jag gör det ibland. Men den där debatten fick mig att tänka, speciellt efter att en tjej länkade till en video på youtube. (nere)

En annan grej dom tog upp i debatten är om bilderna är så kallade "oskyliga bilder" när kändisarna vinkar, posar, etc. Är dom mer okej än bilderna på kändisarna när dom blir jagade, och man verkligen ser att dom inte vill bli fotade?  
Är det verkligen viktigt att veta att t.ex Ashley Greene är och shoppar i en viss affär, eller att Kellan Lutz är ute med sin hund?


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tycker att man ska respektera när dom är ute privat och roar sig att dom inte då vill ha en kamera rakt upp i ansiktet så jag har slutat med att lägga upp smygbilder... det är en annan sak om dom ser glada ut och ler åt kameran då kan man nog lägga upp bilderna

2009-06-15 @ 15:34:51
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: CASSI DA QUEEN

åh fyfan jag mår illa av att se den där videon. serri jag känner för att spy nu. jag får lust att bara skjuta ner alla paparazzis, get a fucking life asholes!

(A)

2009-06-15 @ 17:08:41
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: louise

nej det är inte viktigt att veta att dem är ute med hunden eller man vill inte se när dem blir jagade för det är ju synd om dem.. men nån bild när dem är glad och om det gäller nå man ser på bilden så är de okej :)

2009-06-15 @ 23:43:16
Postat av: Lollo

assså visst om dom vinkar eller typ posar, Den här filmen störde mej sjukt mkt! Fatta hur stark hon måste vara för att klara av sånt där dagligen... Jag skulle inte klara av ens en dag....

2009-06-16 @ 16:31:21
URL: http://blondierose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0