Caius Volturi bekräftad!!

Den brittiska skådespelaren Jamie Campbell-Bower har bekräftat till BBC att han har fått rollen som Cauis Volturi! Han är mest känd för att spela Anthony Hope i Sweeney Todd (ni vet den med Johnny Depp som en galen barberare) . Jag hatade Cauis i boken, men eftersom jag gillar Jamie så blir det nog bra :)

Fy fan vad han är snygg alltså!



"You're the first people I've told" he said. "Shooting has already started, and I'm going over in June.
I hadn't read the books before. But it's a great thing to be a part of, and it did very well last year.
I doubt I'll get the same sort of adulation as Robert - but it's always nice when people recognise you for your work."
Läs hela artikeln här.

Svar till anonym: Trodde också att dom var gamla, Marcus(?) har iallafall vitt hår. Men många av skådespelarna i Twilight har ju peruker, och man kan ändra mkt med smink :)

Tua: "Den vithåriga gamla vampyren gled iväg mot en av tronerna. Den andre stannade till bredvid Aro och sträckte ut handen- först trodde jag att han skulle ta Aros hand, men han rörde bara lätt vid handflatan. Aro höjde ett svart ögonbryn. Det förvånade mig att hans lövtunna hud inte sprack av ansträngningen.
Edward fnls lågt och Alice sneglade nyfiket på honom
"Tack, Marcus" , sa Aro. "Det var intressant"
Menar dom att både Marcus och Caius gick mot Aro, och att Caius är den vithåriga? Har alltid trott att det var Marcus..

Och jag hade nytt besöksrekord igår igen: 233 personer denna gången :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

För det första - mycket trevlig Twilightblogg du skriver!

Jag har ett relativt nystartat Twilightforum som heter Twilight iFokus (www.twilight.ifokus.se) som gärna vill ha fler medlemmar. Tror du att du skulle kunna skriva ett inlägg om mitt forum på din blogg? Jag gör det samma, dvs. länkar till dig i ett inlägg på mitt forum.



Hör av dig! =)

Mvh Anna

2009-03-30 @ 16:19:10
URL: http://www.twilight.ifokus.se
Postat av: Emelie

Men johnny är väll ändå snygg han :D

2009-03-30 @ 16:31:41
URL: http://thetwilightsagawe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har fått för mig att Aro, Caius och Marcus är väldigt gamla (allstå inte deras vampyrålder, utan deras fysiska ålder), speciellt Aro och caius. Är det inte så? För denhär snubben är ju väldigt ung.

2009-03-30 @ 17:08:57
Postat av: Emelie

Han är söt, men jag hade tänkt mig att volturi skulle vara lite äldre, män runt 35 kanske.

Man får ju en känsla av att dom är mogna i boken, sättet dom pratar och tänker.

Och även beskrivningen om deras hud, låter som lite äldre.

Fin blogg du har föresten, första gången jag här =)

2009-03-30 @ 17:35:59
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Tua

Kan nog vara att nog är en sådär 3000 år gamla som får dom att låta mognare. Men det är faktiskt Caius som har vitt hår ;) Marcus långt svart och Aro kortare svart. Jag tänker mig Aro äldst, sen Caius och yngst är Marcus :) Diggar the Volturi clan hårt asso! Speciellt Aro, Caius och Marcus!



Nice blogg :)

2009-03-30 @ 21:41:25
URL: http://tuaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0