Så länge vi båda andas

Har kollat runt lite på olika internet bokhandlar för att bestämma var jag ska köpa Så länge vi båda andas. Det är inte så mkt skillnad i pris, men på bokia hittade jag en intressant sak.

"Förhandsboka!
Boken kommer ut 2009-03-06. Vi skickar den vardagen innan utgivningsdatum. Om du beställer andra böcker samtidigt kommer dessa tillsammans med den förhandsbeställda boken. "

Det låter bra, eller vad säger ni?? Här har ni iallafall bokhandlarna och deras priser.
Bokus.com - 164 kr plus frakt, brukar va ca 20 kr. (Förväntad leverans under vecka 11)
Cdon.se- 159 kr, plus frakt. äver här står det att release datumet är det 6/3.
Bokia.se- 165 kr, plus frakt
Adlibris.se- 165 kr, plus frakt. (Här står releas datumet som 12/3)
SFbok.se- 199 kr, plus frakt (Releasedatum står bara som mars 2009)

Bokia ligger bra till just nu :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vad bra. Nu behöver jag inte titta på hemsidorna själv :)

2009-03-01 @ 11:11:55
Postat av: frida

sv eller hur jag bestälde kalendern idag!

btw tack för att du kollade upp vad den kostar jag skulle precis göra det med...

2009-03-01 @ 11:25:48
URL: http://twilightloove.blogg.se/
Postat av: Elin och Rebecca.

Hejjj, fin blogg du har :D

Har du haft en bra morgon ?? :)



KRAM !

2009-03-01 @ 12:14:31
URL: http://beccandelin.blogg.se/
Postat av: Bea

Beställt mitt ex på Bokia redan ;) haha :D.

2009-03-01 @ 17:51:48
URL: http://beatriicenordgren.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0